Συνεργασία της Παρί με την 22Bet
H πρωταθλήτρια Γαλλίας Παρί Σεν Ζερμέν ανακοίνωσε την έναρξη συνεργασίας με την 22Bet. Η συμφωνία με τον bookmaker είναι για δύο χρόνια και προχώρησε από την εταιρεία Sportradar, με έδρα την Ελβετία.
Η 22Bet ειδικεύεται στο στοίχημα και θα λάβει προβολή σε αγώνες της Παρί που μεταδίδονται σε χώρες της αφρικανικής ηπείρου. Το λογότυπο της 22Bet θα εμφανίζεται σε διαφημιστικές πινακίδες LED γύρω από το Παρκ ντε Πρενς, καθώς και σε άλλα σημεία στο γήπεδο. Τα διαφημιστικά πακέτα θα χρησιμοποιούν τεχνολογίες γεωγραφικής τοποθεσίας και ψηφιακής επικάλυψης για το συγκεκριμένο κοινό που θα παρακολουθεί παιχνίδια στην τηλεόραση.
Μεσάζοντας η Sportradar
Η Sportradar μεσολάβησε για τη συνεργασία της Παρί με την 22Bet. Αυτό το τμήμα της εταιρείας παρέχει αθλητικά βιβλία με λύσεις μάρκετινγκ μέσω χορηγιών, ψηφιακών και προγραμματικών υπηρεσιών.
Ο υπεύθυνος χορηγιών της Sportradar, Hampus Lofkvis,t δήλωσε: “Πρόκειται για μια σημαντική στρατηγική κίνηση για να αξιοποιήσουμε τη δημοτικότητα της Παρί στην Αφρική. Μέσω μιας εταιρικής σχέσης και τη χρήση της ψηφιακής και εικονικής τεχνολογίας στη διαφήμιση, η 22Bet θα επωφεληθεί από ευκαιρίες έκθεσης σε θαυμαστές από περίπου 30 χώρες”.
Να σημειωθεί ότι μέσα στο 2020, η Παρί υπέγραψε μια ακόμη στοιχηματική συνεργασία με τη Unibet.
Η σεζόν μέχρι τώρα
Η Παρί θέλει να κερδίσει τον όγδοο τίτλο πρωταθλήματος σε εννέα σεζόν, αφού είχε μία επιτυχημένη περσινή χρονιά. Επιπλέον, στόχος είναι να προχωρήσει ένα βήμα πιο πέρα στο Champions League. Ακόμη είναι νωπές οι μνήμες από τον χαμένο τελικό απέναντι στη Μπάγερν Μονάχου με 1-0 την περασμένη αγωνιστική περίοδο. Το σύνολο του Τόμας Τούχελ είναι όγδοο στον βαθμολογικο πίνακα, αφού έχει δύο νίκες και δύο ήττες στα τέσσερα πρώτα παιχνίδια.