Stoiximan Ταυτοποίηση Λογαριασμού
H ταυτοποιηση λογαριασμου stoiximan αποτελεί μία διακασία που είναι απαραίτητη για να μην αντιμετωπίσετε προβλήματα με το στοιχηματικό λογαριασμό σας και πραγματοποιείται μετά από την stoiximan εγγραφή σας. Σύμφωνα με την οδηγία της Επιτροπής Ελέγχου και Εποπτείας Παιγνίων (ΕΕΕΠ), κάθε στοιχηματική εταιρία οφείλει να ζητά την επιβεβαίωση των στοιχείων κάθε χρήστη που ανοίγει έναν νέο λογαριασμό. Παρακάτω, μπορείτε να βρείτε όλα τα δεδομένα σχετικά με την ταυτοποίηση, αναλυτικές οδηγίες και ποια είναι τα απαραίτητα έγγραφα.
Με κλικ παρακάτω, μεταφέρεστε στην ενότητα που σας ενδιαφέρει:
- Διαδικασία ταυτοποίησης – Οδηγίες βήμα – βήμα
- Stoiximan Ταυτοποίηση Έγγραφα
- Σε πόσο χρόνο ολοκληρώνεται η ταυτοποίηση
- Γιατί χρειάζεται η ταυτοποίηση
- Πιθανά προβλήματα με την ταυτοποίηση
- Επικοινωνία με την στοιχηματική σχετικά με την ταυτοποίηση
Πως κάνω ταυτοποίηση Stoiximan;
Η ταυτοποίηση λογαριασμού Stoiximan είναι η διαδικασία που απαιτείται για την επαλήθευση της ταυτότητας των παικτών. Όλες οι νόμιμες στοιχηματικές εταιρίες στην Ελλάδα είναι υποχρεωμένες να ταυτοποιούν τους χρήστες τους και η Stoiximan.gr δε θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση.
Το πρώτο βήμα για να ξεκινήσει η stoiximan ταυτοποιηση, είναι να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας στην Stoiximan. Στη συνέχεια πηγαίνετε στη σελίδα με το προφίλ σας και επιλέγετε τα έγγραφα που πρέπει να ανεβάσετε. Ακολούθως, ανεβάζετε τα έγγραφα και στη συνέχεια δε θα πρέπει να ξεχάσετε να πατήσετε το κουμπί για να τα υποβάλλετε. Μόλις συμβεί αυτό, αναμένεται την έγκριση των εγγράφων σας από την Stoiximan και στη συνέχεια θα ενημερωθείτε για την ολοκλήρωση της διαδικασίας.
Συνοπτικά, τα βήματα για την ταυτοποίηση Stoiximan είναι τα εξής:
- Σύνδεση στο λογαριασμό σας
- Επίσκεψη στη σελίδα της ταυτοποίησης
- Επιλογή των εγγράφων
- Ανέβασμα των εγγράφων
- Υποβολή των εγγράφων
- Αναμονή για έγκριση
- Επιβεβαίωση
Stoiximan Έγγραφα ταυτοποίησης – Ποια είναι;
Διαδικασία Ταυτοποίησης
- Ταυτότητα: Έγχρωμο αντίγραφο δύο όψεων
- Διαβατήριο: Έγχρωμο αντίγραφο όπου φαίνονται τα στοιχεία σας
- Λογαριασμός ΔΕΚΟ (π.χ. ρεύματος, νερού, τηλεφώνου, ίντερνετ)
- Εκκαθαριστικό εφορίας
- Αντίγραφο τραπεζικού λογαριασμού
- Βεβαίωση από ΚΕΠ ή gov.gr
Πόσος χρόνος χρειάζεται για την ταυτοποίηση Stoiximan;
O χρόνος που απαιτείται για τη διαδικασία ταυτοποίησης stoiximan δεν είναι συγκεκριμένος. Σε κάθε περίπτωση, τα stoiximan ταυτοποιηση εγγραφα ελέγχονται το συντομότερο δυνατόν από το αρμόδιο τμήμα. Η διαδικασία του ελέγχου μπορεί να διαρκέσει από λίγες ώρες, έως και μερικές ημέρες, όχι περισσότερες από δύο ή τρεις συνήθως. Όταν τελειώσει ο σχετικός έλεγχος, η stoiximan θα σας ειδοποιήσει.
Γιατι η Stoiximan πρέπει να ταυτοποιήσει το λογαριασμό σας;
Η stoiximan οφείλει να κάνει ταυτοποίηση του λογαριασμού σας, καθώς κάτι τέτοι προβλέπεται από τη σχετική νομοθεσία. Ισχύει για όλες τις στοιχηματικές εταιρίες στην Ελλάδα. Είναι μία διαδικασία που κατά κύριο λόγο αποτρέπει τη νομιμοποίηση εσόδων απο παράνομες δραστηριότητες.
Εξασφαλίζει, ακόμη, ότι ο χρήστης που ανοίγει λογαριασμό στην Stoiximan βρίσκεται στη νόμιμη ηλικία για να το κάνει. Κάτι ακόμη που προσφέρει η ταυτοποίηση, είναι η ασφάλεια στις συναλλαγές, επιβεβαιώνοντας ότι οι αναλήψεις και οι καταθέσεις γίνονται από τον πραγματικό κάτοχο του λογαριασμού.
Γιατί μπορεί να απορριφθούν τα έγγραφα για την ταυτοποίηση;
Σε ορισμένες περιπτώσεις, υπάρχει το ενδεχόμενο να απορριφθούν τα έγγραφα της ταυτοποίησης. Δεν είναι κάτι που θα πρέπει να σας ανησυχεί, καθώς στις περισσότερες περιπτώσεις το πρόβλημα λύνεται εύκολα. Οι συνηθέστεροι λόγοι για τους οποίους δε γίνονται δεκτά τα έγγραφα, είναι οι εξής:
- Δε φαίνεται ολόκληρο το έγγραφο (σε περίπτωση φωτογραφίας)
- Κακή ποιότητα της φωτογραφίας
- Το αρχείο δεν υποστηρίζεται
- Το έγγραφο δεν είναι πρόσφατο
Τρόποι επικοινωνίας με την Stoiximan σε περίπτωση προβλήματος με την ταυτοποίηση
Σε περίπτωση που αντιμετωπίσετε οποιοδήποτε πρόβλημα με την ταυτοποίηση stoiximan, μπορείτε να επικοινωνήσετε με το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών, το οποίο λειτουργεί σε όλη τη διάρκεια της ημέρας, μέσω live chat, τηλεφώνου (8001183005 & 2111983005), email (support@stoiximan.gr), messenger και viber.
Βρείτε στα παρακάτω άρθρα χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το λογαριασμό σας στην Stoiximan
-
- Stoiximan Είσοδος – Πως να κάνετε login στο λογαριασμό σας
- Stoiximan Διαγραφή Λογαριασμού – Πως να κλείσετε το λογαριασμό σας
- Εφαρμογή Stoiximan – Πως να κατεβάσετε και εγκαταστήσετε την εφαρμογή της Stoiximan;
- Stoiximan Επικοινωνία – Πως να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών της Stoiximan
*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις
21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ