Stoiximan Διαγραφή Λογαριασμού ▶️ Τι Πρέπει να Γνωρίζετε
Έχοντας ως γνώμονα το υπεύθυνο παιχνίδι και την προστασία των παικτών, η Stoiximan πέρα από την εγγραφή προσφέρει πολλούς τρόπους για την προστασία των μελών της από τον εθισμό στα τυχερά παιχνίδια. Στο συγκεκριμένο άρθρο θα αναλύσουμε ποια είναι η διαδικασία για stoiximan διαγραφή λογαριασμού, ποιοι είναι οι λόγοι για τους οποίους μπορεί να γίνει φραγή λογαριασμού αλλά και τι πρέπει να κάνετε αν θέλετε να χρησιμοποιήσετε εκ νέου τον λογαριασμό σας.
Εκτός από τα προσωπικά δεδομένα των παικτών η Stoiximan στοχεύει και στην προστασία των ίδιων των μελών της, στις περιπτώσεις που αντιμετωπίζουν πρόβλημα εθισμού στα τυχερά παιχνίδια ή νιώθουν την ανάγκη να κάνουν ένα διάλειμμα από την παικτική δραστηριότητα. Αν ένας παίκτης έχει ανάγκη την αποχή υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το πράξει, βάζοντας τα όρια που αυτός επιθυμεί, ενώ μπορεί να πραγματοποιήσει ακόμη και stoiximan κλεισιμο λογαριασμου. Παρακάτω θα δούμε ποια είναι τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει, πως γίνεται ο αυτο-αποκλεισμός αλλά και για ποιους λόγους μπορεί να γίνει φραγή λογαριασμού.
➡ Stoiximan Διαγραφή Λογαριασμού
Αν ένας παίκτης θέλει να διαγράψει τον λογαριασμό του, τότε θα πρέπει να προχωρήσει σε stoiximan διαγραφη λογαριασμου, η οποία πρόκειται για μια εύκολη και γρήγορη διαδικασία. Αρχικά θα πρέπει να μπείτε στον λογαριασμό σας και στη συνέχεια να μεταβείτε στις Ρυθμίσεις Απορρήτου. Εκεί μπορείτε να πραγματοποιήσετε τη διαγραφη λογαριασμου stoiximan, κάνοντας κλικ στο ειδικό κουμπί “Υποβολή Αιτήματος”. Πατώντας το θα δείτε στην οθόνη σας το μήνυμα για την οριστική διαγραφή και εφόσον είστε σίγουροι ότι θέλετε να την πραγματοποιήσετε θα πρέπει να πατήσετε το κουμπί “Ναι”.
Φυσικά εκτός από τη διαγραφή λογαριασμού stoiximan υπάρχουν και άλλες επιλογές. Στην κατηγορία “Προστασία Παίκτη” τα μέλη της Stoiximan έχουν τη δυνατότητα να κάνουν ένα 24ωρο Διάλειμμα. Σε αυτή την περίπτωση δεν έχετε για 24 ώρες πρόσβαση στον λογαριασμό σας για οποιαδήποτε παικτική δραστηριότητα.
Παράλληλα, ο παίκτης μπορεί να επιλέξει τη “Φραγή Δραστηριότητας”, την οποία εφόσον επιλέξετε ενεργοποιείται άμεσα και παραμένει σε ισχύ επ’ αόριστον. Ανά πάσα στιγμή μπορείτε να ανακαλέσετε τον αποκλεισμό, ενώ τόσο η φραγή όσο και η ανάκληση σε κάθε παικτική δραστηριότητα μπορεί να τεθεί σε ισχύ μια φορά κάθε 24 ώρες.
➡ Πως κάνω αυτο-αποκλεισμό;
Μέσω του αυτο-αποκλεισμού οι παίκτες έχουν τη δυνατότητα να απέχουν από τη στοιχηματική δραστηριότητα για όσο καιρό επιθυμούν. Τα διαθέσιμα χρονικά διαστήματα είναι ένας μήνας, δύο μήνες, έξι μήνες και επ’ αόριστον. Για όσο διαρκεί ο αυτο-αποκλεισμός ο παίκτης μπορεί να μπαίνει στην πλατφόρμα, χωρίς ωστόσο να μπορεί να καταθέσει. Ανά πάσα στιγμή μπορεί να αυξήσει το χρονικό όριο που έχει θέσει για αυτο-αποκλεισμό, ωστόσο δεν έχει τη δυνατότητα να το μειώσει. Αν ένας παίκτης επιλέξει το “Επ’ αόριστον” τότε δεν μπορεί να περιηγείται στην πλατφόρμα και ο λογαριασμός θα μπει σε κατάσταση μόνιμης φραγής. Το κλείσιμο του λογαριασμού θα είναι καθολικό και δεν υπάρχει η δυνατότητα αναίρεσης για ένα έτος.
➡ Stoiximan φραγη λογαριασμου
Οι λόγοι για τους οποίους η εταιρία μπορεί να προχωρήσει σε stoiximan φραγη λογαριασμου, είναι πολλοί και θα τους αναλύσουμε παρακάτω, ενώ με περισσότερες λεπτομέρειες μπορείτε να τους βρείτε στη “Σύμβαση Προσχώρησης” στην πλατφόρμα της Stoiximan. Όπως προκύπτει η Stoiximan μπορεί να προχωρήσει σε φραγή:
➡ Σε περίπτωση προσωρινής αποχής ή προσωρινού αποκλεισμού από τα παίγνια.
➡Κατόπιν εισαγγελικής παραγγελίας
➡Έπειτα από αίτημα της ΕΕΕΠ
➡Σε περίπτωση που ο παίκτης έχει στην κατοχή του πολλούς λογαριασμούς.
➡Σε περίπτωση που η Stoiximan διαπιστώσει ύποπτες ή ασυνήθεις συναλλαγές ή να παραβιαστεί η ακεραιότητα των παιγνίων.
➡Στην περίπτωση που ο κάτοχος του λογαριασμού επιτρέπει σε οποιοδήποτε άλλο άτομο να χρησιμοποιήσει ή να επαναχρησιμοποιήσει τον λογαριασμό του, τότε η Stoiximan έχει το δικαίωμα να προχωρήσει σε προσωρινή φραγή του λογαριασμού ή ακόμη και στο κλείσιμο του.
Πρέπει να σημειωθεί ότι αν η φραγη λογαριασμου stoiximan δεν έχει αρθεί εντός είκοσι τεσσάρων μηνών από την ημερομηνία που εφαρμόστηκε, η Stoiximan θα κλείσει τον ηλεκτρονικό λογαριασμό και θα τερματίσει τη συμβατική σχέση.
➡ Πως να επικοινωνήσω με την Stoiximan όταν ο λογαριασμός έχει μπλοκαριστεί ή κλείσει;
Ο παίκτης θα πρέπει να επικοινωνήσει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση support@stoiximan.gr προκειμένου να εξεταστεί το αίτημά σου και η πιθανή stoiximan επαναφορα λογαριασμου. Ανά πάσα στιγμή ο παίκτης έχει τη δυνατότητα να παρατείνει την περίοδο αυτοαποκλεισμού, ωστόσο δεν είναι δυνατή η συντόμευση της περιόδου αυτοαποκλεισμού. Αυτό συμβαίνει και στην περίπτωση του προσωρινού κλείσιμο του λογαριασμού, καθώς μπορείτε να επεκτείνετε την προσωρινή περίοδο κλεισίματος, όχι όμως να τη μειώσετε.
Βρείτε στα παρακάτω άρθρα χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με το λογαριασμό σας στην Stoiximan
-
- Stoiximan Είσοδος – Πως να κάνετε login στο λογαριασμό σας
- Stoiximan Ταυτοποίηση – Αναλυτικός οδηγός για την ταυτοποίηση στην Stoiximan
*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις
21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ