Η Formula 1 εμπλέκεται σε παραβιάσεις των κανονισμών διαφήμισης για στοίχημα & τυχερά παιχνίδια

Ανανεώθηκε:
φορμουλα 1 στοιχημα διαφημιση παραβασεις
Photo Credits: Associated Press / Alamy Stock Photo

Η ολλανδική ρυθμιστική αρχή τυχερών παιχνιδιών εξέδωσε επτά προειδοποιήσεις για παραβιάσεις της απαγόρευσης των μη στοχευμένων διαφημίσεων, εκ των οποίων οι τέσσερις σχετίζονται με το στοίχημα για τη Formula 1.

Promo Code 200FS 🎁 Προσφορά* ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ
Stoiximan λογότυπο
Παίξε Νόμιμα
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Συγκεκριμένα, η Kansspelautoriteit (KSA) δήλωσε ότι οι τέσσερις εταιρείες που εμπλέκονται έκαναν σαφείς αναφορές στον παγκόσμιο πρωταθλητή, Max Verstappen, χωρίς να χρησιμοποιούν την εικόνα του. Η KSA ανέφερε ότι τα συγκεκριμένα brands «υπονοούσαν τον Verstappen χρησιμοποιώντας λογοπαίγνια και οπτικά στοιχεία».

«Η KSA λαμβάνει πολύ σοβαρά αυτές τις δημιουργικές προσπάθειες να παρακαμφθεί η απαγόρευση των προτύπων ρόλων», δήλωσε. «Γενικά, δεν επιτρέπεται η αναφορά σε πρότυπα ρόλων, με άμεσο ή έμμεσο τρόπο».

Μια άλλη προειδοποίηση εκδόθηκε μετά τη λήξη ενός άλλου αγώνα μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ένας πάροχος χορήγησε χορηγία σε ένα αυτοκίνητο κατά τη διάρκεια του αγώνα, το οποίο στη συνέχεια εμφανίστηκε δημοσίως μετά την ολοκλήρωση του.

«Η διαφήμιση σε αυτοκίνητα είναι μια μορφή μη στοχευμένης διαφήμισης και απαγορεύεται», ανέφερε η ρυθμιστική αρχή. «Η KSA ενημέρωσε τον πάροχο για αυτό, μετά την οποία συμφώνησε άμεσα με τον συνεργάτη να εμφανίζεται το αυτοκίνητο μόνο κατά τη διάρκεια των αγώνων και στις τοποθεσίες των εκδηλώσεων».

Άλλη προειδοποίηση εκδόθηκε επειδή ένας πάροχος διαφήμισε στον ιστότοπό του έναν ηθοποιό και με κινούμενες ή καρτουνίστικες φιγούρες.

«Η KSA θεωρεί ότι αυτά αποτελούν πρότυπα ρόλων και, επιπλέον, καρτουνίστικες φιγούρες που απευθύνονται κυρίως σε νεαρό κοινό», ανέφερε.

«Εάν οι εμπλεκόμενοι υπερβούν τα όρια ξανά μετά από μια προειδοποίηση, μπορεί να ακολουθήσει αυστηρότερη κύρωση. Όταν τα όρια ξεπερνιούνται εσκεμμένα και συνειδητά, η Αρχή Τυχερών Παιχνιδιών θα προχωρήσει άμεσα σε ενέργειες επιβολής.

Η επιβολή των κανόνων διαφήμισης είναι μία από τις κύριες προτεραιότητες της εποπτικής ατζέντας της KSA για το 2025, και η KSA θα παράσχει περισσότερες κατευθύνσεις σε αυτόν τον τομέα αργότερα μέσα στη χρονιά».