H UKGC ανεβάζει τα στάνταρ για το ασφαλές στοίχημα και καζίνο
H Βρετανική Επιτροπή Παιγνίων (UKGC) επιβεβαίωσε τη δημιουργία τριών νέων ομάδων που θα βοηθήσουν στην εφαρμογή μέτρων για ασφαλέστερο στοίχημα και igaming.
Με οδηγούς τους ηγέτες της βιομηχανίας, τρία συνεργαζόμενα γκρουπ ατόμων θα εστιάσουν την προσοχή τους στα παιχνίδια και το σχεδιασμό των προϊόντων, την τεχνολογία των διαφημίσεων και τα κίνητρα των παικτών για να ποντάρουν.
Η πρωτοβουλία αυτή, η οποία θα είναι μοναδική στα βρετανικά δεδομένα, ακολουθεί μία ενημέρωση του Οκτωβρίου, στην οποία ο Διευθυντής της UKGC Νιλ ΜακΆρθουρ τόνισε τρεις προκλήσεις και ευκαιρίες, τις οποίες η βιομηχανία θα πρέπει να αντιληφθεί ώστε να ανεβάσει τα στάνταρ ασφάλειας και τάχιστα να μειώσει τους κινδύνους στο χώρο.
Η SG Gaming και η Playtech δεσμέυτηκαν να ηγηθούν των εργασιών στην παραγωγή ενός αποτελεσματικού Βιομηχανικού Κώδικα για το Σχεδιασμό των Προϊόντων. Η ομάδα προτίστως θα εστιάσει την προσοχή της στο πως η βιομηχανία των live καζίνο και του στοιχήματος μπορεί να συνεχίσει να παράγει ασφαλή προϊόντα στο μέλλον, ενόσω θα ψάχνει νέες τεχνικές ανάπτυξης παιχνιδιών που θα αποτρέπουν κινδύνους.
Εντωμεταξύ, η Sky Betting and Gaming συμφώνησε να επιβλέπει την ομάδα που θα ασχολείτα με τη διαφημιστική τεχνολογία, της οποίας κύριος στόχος θα είναι να εξερευνήσει και τάχιστα να επιταχύνει τις ευκαιρίες να μειωθούν οι διαφημίσεις που βλέπουν τα παιδιά, η νεολάια και ευάλωτοι ενήλικες.
Ένα άλλο γκρουπ ατόμων θα εστιάσει την προσοχή του στα VIP κίνητρα, το οποίο θα ηγηθεί η GVC Holdings. Αυτό το γκρουπ θα προσπαθεί να εξασφαλίσει ότι οι προσφορές, η φιλοξενία και τα δώρα των εταιρειών σε VIP προγράμματα προσφέρονται με τροπο που συνάδει με τις άδειες και δημιουργεί μία δίκαιη και ασφαλή ατμόσφαιρα.
Ο ΜακΆρθουρ δήλωσε επί του θέματος: “Η συμπεριφορά των πελατών και η τεχνολογία αλλάζουν τόσο γρήγορα, που μόνο μία γενναία και καινοτόμα προσέγγιση επί του θέματος θα μας επιτρέψει να πετύχουμε μία μείωση στον αριθμό των ατόμων που βιώνουν άσχημες συνέπειες από το παιχνίδι. Με ενθαρρύνει η θέληση που δείχνουν τόσοι μεγάλοι διαχειριστές να συνεργαστούν μαζί μας σε αυτές τις προκλήσεις. Έχουμε θέσει ένα απαιτητιτκό χρονοδιάγραμμα και αυτό διότι θα πρέπει να έχουμε ταχύτητα στις προσπάθειές μας. Αν δεν υπάρχει τάχιστη πρόοδος, τότε θα πρέπει να βρουμε εναλλακτικούς τρόπους για να δημιουργήσουμε ένα πιο ασφαλές περιβάλλον για τους καταναλωτές”
Αναφορικά τα τρία γκρουπ θα είναι τα εξής:
- Ασφαλέστερα προϊόντα
- Ασφαλέστερες διαφημίσεις online
- Χρήση των VIP προσφορών