Formula 1 (United States) Απρόβλεπτος αγώνας στο Austin!
Με εκπλήξεις και μάχες συνεχίστηκε η δεύτερη μέρα στο Grand Prix του Austin. Μάχες ρόδα με ρόδα στο sprint race, μάχες με διαφορά στήθους στις κατατακτήριες. Οι νικητές από το χάος ήταν ο Max Verstappen για το sprint race με τον Carlos Sainz δεύτερο, ενώ στις κατατακτήριες είχαμε αντιστροφή, με τον Lando Norris επικεφαλής και τον Max πίσω του. Η μάχη επικεντρώνεται σε τρεις ομάδες, Ferrari, McLaren και Red Bull, με τους ταύρους να έχουν ένα ελαφρύ προβάδισμα.
Στο sprint race είδαμε τον Max Verstappen να κερδίζει, όμως η πίεση από τους υπόλοιπους ήταν εμφανής. Στις πίσω θέσεις όμως, είχαμε “ξύλο”, ειδικά ανάμεσα στις Ferrari, με τις εναλλαγές στην πρωτοπορία να αλλάζουν σε κάθε στροφή. Οι τιφόζι σίγουρα λαχτάρησαν, όμως στο τέλος πανηγύρισαν τη δεύτερη θέση. Η Scuderia έδειξε ότι είναι παρούσα και θα παλέψει σκληρά, αφού η μάχη για το πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν έχει τελειώσει.
Στη McLaren τα πράγματα ξεκίνησαν καλά, όμως τα ελαστικά παρέδωσαν γρήγορα πνεύμα, και ο Lando Norris ήταν ευάλωτος στους τελευταίους γύρους. Παρ’ όλα αυτά η ζημιά ήταν μικρή, και ο Βρετανός κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση.
Στις κατατακτήριες, η ένταση ανέβηκε ακόμα περισσότερο και στο Q3 ο Max με τον Norris τα έδωσαν όλα. Ειδικά στον δεύτερο γρήγορο γύρο τους τα χρονόμετρα έπεφταν ραγδαία, όμως ο George Russell σταμάτησε το κυνηγητό με την έξοδό του στη στροφή δεκαεννιά. Το καθεστώς κίτρινης σημαίας σταμάτησε τα χρονόμετρα και η κατάταξη παρέμεινε όπως είχε με τον Lando Norris να πανηγυρίζει μία ακόμα pole position στην καριέρα του.
Η Mercedes, από πρωταγωνιστικός ρόλος στα sprint qualifying έγινε outsider. Ο Lewis Hamilton δεν κατάφερε να περάσει ούτε στο Q2 και παρέμεινε στη δέκατη ένατη θέση. Στις δηλώσεις του, ανέφερε ότι μετά την αλλαγή της εμπρός ανάρτησης μετά το sprint race η ισορροπία του μονοθεσίου ήταν χάλια και δεν μπόρεσαν να το επαναφέρουν. Στον αγώνα, θα εκκινήσει από το pit lane κάνοντας κάποιες αλλαγές στο setup. Ο teammate του George Russell, προσπάθησε για το κάτι παραπάνω, όμως αυτό του στοίχισε ακριβά και το τίμημα ήταν ο τοίχος στην έξοδο της στροφής δεκαεννιά.
Στην υπόλοιπη δεκάδα, είχαμε την έκπληξη του Pierre Gasly, ο οποίος κατάφερε να τερματίσει στην έβδομη θέση. Για μία ακόμα φορά, είχαμε καλή εμφάνιση και από τη Haas, με τον Kevin Magnussen να τερματίζει στην ένατη θέση. Αντίθετη εμφάνιση είχε ο Sergio Perez, ο οποίος τερμάτισε στη δέκατη θέση. Ο Μεξικανός δεν μπορεί να επανέλθει και η διαφορά του από τον teammate του Max είναι τεράστια. Μεγάλο αντίκτυπο έχει και η ομάδα από αυτό, χάνοντας πολύτιμους βαθμούς για το πρωτάθλημα των κατασκευαστών.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα της δεύτερης ημέρας.
Sprint Race
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 31:06.146 |
2 | Carlos Sainz | Ferrari | +3.882s |
3 | Lando Norris | McLaren Mercedes | +6.240s |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | +6.956s |
5 | George Russell | Mercedes | +15.766s |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | +18.724s |
7 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | +25.161s |
8 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | +26.588s |
9 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | +29.950s |
10 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | +37.059s |
11 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | +38.363s |
12 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | +39.460s |
13 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | +41.236s |
14 | Pierre Gasly | Alpine Renault | +41.995s |
15 | Esteban Ocon | Alpine Renault | +42.804s |
16 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | +44.008s |
17 | Alexander Albon | Williams Mercedes | +44.564s |
18 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | +46.807s |
19 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | +52.842s |
20 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | +54.476s |
Κατατακτήριες
Q1 |
Q2 |
Q3 |
|||
1 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:33.616 | 1:32.851 | 1:32.330 |
2 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:33.046 | 1:32.584 | 1:32.361 |
3 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:33.556 | 1:32.836 | 1:32.652 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:33.241 | 1:32.962 | 1:32.740 |
5 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:33.864 | 1:33.057 | 1:32.950 |
6 | George Russell | Mercedes | 1:33.536 | 1:33.142 | 1:32.974 |
7 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:33.550 | 1:33.162 | 1:33.018 |
8 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:33.973 | 1:33.429 | 1:33.309 |
9 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:33.564 | 1:33.474 | 1:33.481 |
10 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:33.611 | 1:33.020 | DNF |
11 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | 1:33.795 | 1:33.506 | |
12 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:33.601 | 1:33.544 | |
13 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:33.986 | 1:33.597 | |
14 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:34.033 | 1:33.759 | |
15 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | 1:33.339 | DNS | |
16 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:34.051 | ||
17 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | 1:34.062 | ||
18 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | 1:34.152 | ||
19 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:34.154 | ||
20 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | 1:34.228 |
Σειρά εκκίνησης
1 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:32.330 |
2 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:32.361 |
3 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:32.652 |
4 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:32.740 |
5 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:32.950 |
6 | George Russell | Mercedes | 1:32.974 |
7 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:33.018 |
8 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:33.309 |
9 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:33.481 |
10 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | |
11 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | 1:33.506 |
12 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:33.544 |
13 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:33.597 |
14 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:33.759 |
15 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:34.051 |
16 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | 1:34.062 |
17 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | 1:34.152 |
18 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:34.154 |
19 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | 1:34.228 |
20 | Liam Lawson | RB Honda RBPT |
Ρυθμός αγώνα
Διαθέσιμα ελαστικά
Χρόνος pit stop
Προγνωστικά
Οι ανατροπές μέχρι στιγμής δείχνουν πολλές και το χάος παραμονεύει στο Austin. Με τις διαφορές να είναι μικρές, οι μάχες θα είναι έντονες. Ο μόνος προβληματισμός που βλέπουν οι ομάδες στον ορίζοντα είναι η φθορά των ελαστικών και η συμπεριφορά της σκληρής γόμας. Με τα πολλά μέτωπα και το Austin να δείχνει δύσκολο, θα δώσουμε την πρώτη μας επιλογή στο αυτοκίνητο ασφαλείας σε απόδοση 2,02.
Στη συνέχεια, θα δώσουμε μία επιλογή στο ανακατεμένο grid από την αρχή. Η μάχη θα ξεκινήσει από τα πρώτα μέτρα της εκκίνησης και ο Max Verstappen θα επιτεθεί κατευθείαν. Αυτό θα φέρει και την ευκαιρία στους υπόλοιπους να εκμεταλλευτούν την παραμικρή λεπτομέρεια. Με τα θηρία πεινασμένα πίσω από τον Lando, θα επιλέξουμε το δίδυμο κορυφής να μην είναι ο Lando και ο Max, σε απόδοση 2,30.
Με τον Lewis Hamilton να έχει την ταχύτητα, σύμφωνα με τις αναλύσεις, τα πράγματα πήγαν αντίθετα και θα εκκινήσει από το pit lane, κάνοντας κάποιες αλλαγές στο μονοθέσιο. Εμείς προβλέπουμε ανάκαμψη από τον Βρετανό, κάτι που θα τον φέρει αντιμέτωπο με το driver of the day. Με έναν καλό αγώνα, ίσως τον δούμε στο τοπ 6 και αυτό θα τον βάλει στο στόχαστρο για την επιλογή. Με ένα μικρό ποντάρισμα, θα τον επιλέξουμε για driver of the day σε απόδοση 5,50. Σε αυτήν την επιλογή θα δώσουμε και μία εναλλακτική, μετά την πολύ καλή εμφάνιση του Carlos Sainz. Μέχρι στιγμής, ο Ισπανός έδειξε τσαμπουκά από την αρχή και ότι είναι εδώ για να παλέψει για την πρωτιά. Εμείς θα τον επιλέξουμε ως εναλλακτική για driver of the day σε απόδοση 12,00.
Μία επιλογή θα δώσουμε και στον αριθμό των μονοθεσίων στο τέλος του αγώνα. Οι μάχες θα είναι πολλές και ίσως έχουμε και απρόοπτα. Μέχρι στιγμής, οι οδηγοί δυσκολεύτηκαν αρκετά και ο αγώνας δεν θα είναι εύκολος. Με τα δεδομένα να δείχνουν ότι θα έχουμε μερικές εγκαταλείψεις, θα επιλέξουμε τα μονοθέσια στο τέλος του αγώνα να είναι 17-18, σε απόδοση 2,00.
Μάχη προβλέπουμε και για το τοπ 10 και σίγουρα σε αυτό το παιχνίδι είναι και η Haas, η οποία μέχρι στιγμής δείχνει ικανή. Σύμφωνα με τις αναλύσεις, είναι η πέμπτη ομάδα σε ρυθμό αγώνα, και εμείς θα επιλέξουμε τον Nico Hulkenberg για τη δεκάδα σε απόδοση 2,10.
Τέλος, θα κλείσουμε με την Aston Martin και την αρνητική επιλογή. Το αποτέλεσμα για τον Fernando Alonso ήταν ενθαρρυντικό, καθώς θα εκκινήσει τον αγώνα από την όγδοη θέση. Ωστόσο, ο εκνευρισμός του Ισπανού πρωταθλητή ήταν φανερός από το Sprint race μέχρι και τις κατατακτήριες. Αυτό ίσως δεν αποφέρει αποτέλεσμα για τον ίδιο και τον οδηγήσει σε κάποιο λάθος. Με την απόδοση στο 4,85 θα επιλέξουμε να μην πάρουν κατάταξη και τα δύο μονοθέσια της ομάδας.
Εμείς, χωρίς διάλειμμα, θα είμαστε εδώ το επόμενο τριήμερο, 25-27 Οκτωβρίου, για το Grand Prix του Μεξικού.
Tηλεοπτικό πρόγραμμα
Ο αγώνας θα μεταδοθεί live τη Κυριακή 20/10/24 στις 22:00 από τον ANT1 και ANT1+.
Δείτε τα Προγνωστικά Formula 1
👉 Οτιδήποτε ψάχνεις για το στοίχημα το βρίσκεις στους Betarades:
✍️ Προγνωστικά
⚽️ Αναλύσεις Αγώνων
✅ Στοιχηματικές εταιρίες
📊 Κουπόνι ΟΠΑΠ
📆 Πρόγραμμα Σούπερ Λιγκ
🎥 Betarades YouTube
🎙️ Betarades Podcast
🏀 Pick ‘n’ Popa
🎁 Προσφορές* χωρίς κατάθεση
♥️ Καζίνο live
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
21+ Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ, Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας, Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777, Παίξτε Υπεύθυνα