Έρευνα αποκαλύπτει την άνοδο των γυναικών στο στοίχημα

Ανανεώθηκε:
στοιχημα γυναικες
Photo Credits: Andrew Angelov / Alamy Stock Photo

Αυξημένη ήταν η συμμετοχή στο στοίχημα, ιδίως των γυναικών κατά τη διάρκεια του Euro 2024, σύμφωνα με την Επιτροπή Τυχερών Παιχνιδιών του Ηνωμένου Βασιλείου (UKGC).

Μοιράζουμε δώρα* ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ 🎁➡️ BETARADES410
winmasters app
Παίξε Νόμιμα
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Μια έρευνα με επικεφαλής τον αναλυτή καταναλωτικής συμπεριφοράς Yonder παρουσίασε ότι η επιτυχία της Αγγλίας στη διοργάνωση του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος 2024, ενίσχυσε το ενδιαφέρον για το τουρνουά, μέχρι και τον ίδιο τον τελικό όπου τα «τρία λιοντάρια» αντιμετώπισαν την Ισπανία.

Η εν λόγω έρευνα περιελάμβανε μια σειρά τριών διαφορετικών ερωτήσεων, το πρώτο μία εβδομάδα πριν από την έναρξη του Euro, το δεύτερο που διεξήχθη κατά τη διάρκεια των ομίλων και των νοκ-άουτ φάσεων και το τρίτο και τελευταίο που έφτασε στους καταναλωτές μία εβδομάδα μετά τη λήξη του τουρνουά.

Συνολικά οι συμμετέχοντες έφτασαν τους 6.237 και οι ερωτήσεις αφορούσαν τη στοιχηματική δραστηριότητα και τις προθέσεις, την ενημέρωση για τη διαφήμιση, τη χρήση των διαφημιστικών προσφορών, τα κίνητρα για τα τυχερά παιχνίδια, καθώς και τις επιπτώσεις στη συμπεριφορά της Αγγλίας στον τελικό.

Χωρίς καμία έκπληξη, η επιτυχία της Αγγλίας ήταν βασικός παράγοντας για την προώθηση της λαβής για τους φορείς εκμετάλλευσης, μαζί με τις προσφορές* προώθησης, τα κίνητρα για να «γίνουν τα παιχνίδια πιο ενδιαφέροντα» ή απλώς το πιθανό χρηματικό κίνητρο.

Τα Free Bets* αποδείχθηκαν ο πιο δημοφιλής τύπος προώθησης, που χρησιμοποιήθηκε από κάθε τρεις στους τέσσερις παίκτες στοιχημάτων. Εν τω μεταξύ, η διαφήμιση αθλητικών στοιχημάτων φάνηκε να έχει περιορισμένο αντίκτυπο στη στοιχηματική συμπεριφορά, με λιγότερο από το 10% των ερωτηθέντων να δηλώνουν ότι έχουν τοποθετήσει ένα στοίχημα εξαιτίας μιας διαφήμισης.

Όταν εξετάζεται η στοιχηματική δραστηριότητα με βάση το φύλο, συνολικά 20,8% των ανδρών ανέφεραν ότι στοιχημάτισαν για το Euro κατά τη διάρκεια του προ-τουρνουά – έναντι 6,6% των γυναικών. Στα μέσα του τουρνουά το 27% των ανδρών έβαλαν στοίχημα, ενώ το 9,6% του αντίθετου φύλου έπραξε το ίδιο.

Στο τελευταίο στάδιο των ερωτήσεων, συνολικά 13,3% των γυναικών ανέφεραν ότι έβαλαν στοίχημα, έναντι ενός σχετικά αμετάβλητου ανδρικού πελατολογίου 27,3%, με την Yonder να καταλήγει στο συμπέρασμα ότι η «αξιοσημείωτη αύξηση» των γυναικών «ξεπέρασε σημαντικά τον ρυθμό αύξησης των ανδρών ερωτηθέντων».

Εξετάζοντας το ηλικιακό ποσοστό, υπήρξε επίσης μεγάλη αύξηση στις ηλικίες 18-24 ετών στο τρίτο στάδιο της έρευνας (36%) σε σύγκριση με εκείνους του πρώτου σταδίου (14%).

Μοιράζουμε δώρα* ΕΝΤΕΛΩΣ ΔΩΡΕΑΝ 🎁➡️ BETARADES410
winmasters app
Παίξε Νόμιμα
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ