Όλοι στο παιχνίδι του Qatar, όλα κρίνονται τώρα!
Καλό μήνα και καλές γιορτές σε όλους τους petrolheads και φίλους της Formula 1! Η ημέρα του αγώνα έφτασε και μέχρι στιγμής τα πράγματα είναι αρκετά μπερδεμένα. Οι διαφορές στη θερμοκρασία, στην ταχύτητα του ανέμου και η εξέλιξη του ασφαλτοτάπητα έφεραν ανακατατάξεις, όπως είχαμε προβλέψει. Με 1-2 στο Sprint για τη McLaren και 3-4 στις κατατακτήριες του αγώνα, το σκηνικό διαμορφώνεται δυναμικά.
Η μεγάλη έκπληξη ήταν η Red Bull. H Pole Position ήρθε για τον Max Verstappen, ύστερα από μία δύσκολη μάχη με τον George Russell. (Ο Ολλανδός μπορεί να πήρε την Pole, αλλά θα εκκινήσει τον αγώνα από τη δεύτερη θέση, λόγω ποινής μιας θέσης για παρεμπόδιση του George Russell στο Q3). Η βελτίωση, ωστόσο δεν αφορούσε μόνο τον Max αλλά και τον Sergio Perez, ο οποίος κατάφερε να περάσει στο Q3 και να πλασαριστεί στην ένατη θέση. Μπορεί να μην είναι η αντιπροσωπευτική θέση για την RB20, αλλά αποτελεί μια σημαντική βελτίωση για τον Μεξικανό οδηγό.
Η Mercedes στα χέρια του George Russell, συνέχισε τις καλές εμφανίσεις και η δεύτερη θέση στις κατατακτήριες αποτελεί θετικό σημάδι για τον αγώνα. Η δεύτερη W15, αυτή του Lewis Hamilton πήρε την έκτη θέση, με τον Βρετανό να δηλώνει ότι το μονοθέσιο είχε καλό ρυθμό αλλά ο ίδιος δεν κατάφερε να αποδώσει.
Στο επίκεντρο της μάχη λοιπόν. Η McLaren και Ferrari θα εκκινήσουν δίπλα-δίπλα, με τον Charles Leclerc να έχει και τα δύο αντίπαλα μονοθέσια μπροστά του. Στο 3-4 εκκινεί η McLaren με επικεφαλής τον Lando Norris, ενώ στο 5-7 η Ferrari με επικεφαλής τον Charles Leclerc. Η McLaren θα έχει την ευκαιρία να κλειδώσει το πρωτάθλημα, αλλά η αποστολή της μόνο εύκολη δεν θα είναι. Ο ρυθμός αγώνα της Ferrari ήταν ενθαρρυντικός, τόσο στις αναλύσεις όσο και στο Sprint Race. Στις δηλώσεις του, ο Leclerc τόνισε ότι θα χρειαστεί να κερδίσουν θέσεις στους πρώτους γύρους ώστε να μπορέσουν να επιτεθούν στους πρωτοπόρους.
Η μάχη όμως, δεν περιορίζεται μόνο στις μπροστά θέσεις. Στις πίσω ομάδες, η RB (Visha Cash), η Alpine και η Haas θα δώσουν σκληρή μάχη, καθώς η διαφορά τους είναι μόλις 6 βαθμοί. Την πρωτοπορία έχει η Haas με 52 βαθμούς, ενώ η Alpine ακολουθεί με 49 και η RB με 46. Κάθε βαθμός είναι πολύτιμος και ίσως δούμε πιο επιθετική προσέγγιση στη διαχείριση του αγώνα.
Ας δούμε αναλυτικά τα αποτελέσματα από τον αγώνα Sprint και τις κατατακτήριες δοκιμές.
Sprint race
1 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 27:03.010 |
2 | Lando Norris | McLaren Mercedes | +0.136s |
3 | George Russell | Mercedes | +0.410s |
4 | Carlos Sainz | Ferrari | +1.326s |
5 | Charles Leclerc | Ferrari | +5.073s |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | +5.650s |
7 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | +8.508s |
8 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | +10.368s |
9 | Pierre Gasly | Alpine Renault | +14.513s |
10 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | +15.485s |
11 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | +19.204s |
12 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | +23.351s |
13 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | +24.421s |
14 | Esteban Ocon | Alpine Renault | +30.379s |
15 | Alexander Albon | Williams Mercedes | +33.062s |
16 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | +34.356s |
17 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | +35.102s |
18 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | +35.639s |
19 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | +71.436s |
20 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | +74.371s |
Κατατακτήριες δοκιμές
Q1 | Q2 | Q3 | |||
---|---|---|---|---|---|
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:21.579 | 1:20.687 | 1:20.520 |
2 | George Russell | Mercedes | 1:21.241 | 1:21.069 | 1:20.575 |
3 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:21.578 | 1:20.983 | 1:20.772 |
4 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:21.821 | 1:21.121 | 1:20.829 |
5 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:21.278 | 1:21.000 | 1:20.852 |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:21.637 | 1:21.095 | 1:21.011 |
7 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:21.447 | 1:21.199 | 1:21.041 |
8 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:21.608 | 1:21.208 | 1:21.251 |
9 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:21.675 | 1:21.425 | 1:21.425 |
10 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:21.891 | 1:21.387 | 1:21.500 |
11 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:21.843 | 1:21.437 | |
12 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | 1:22.103 | 1:21.501 | |
13 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | 1:21.927 | 1:21.731 | |
14 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | 1:22.364 | 1:21.771 | |
15 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:22.011 | 1:21.911 | |
16 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:22.390 | ||
17 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | 1:22.411 | ||
18 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:22.442 | ||
19 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | 1:22.594 | ||
20 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:22.714 |
Ρυθμός αγώνα
Πιθανές στρατηγικές
Φθορά ελαστικών
Χρόνο pit stop
Διαθέσιμα ελαστικά
Προγνωστικά
Ανακατατάξεις, διαφορές στη δυναμική των ομάδων και η πίστα του Qatar δίνε μια διαφορετική οπτική γωνία στην τελική ευθεία για το πρωτάθλημα του 2024. Ποιος είναι το μεγάλο φαβορί; Κανένας και πολλοί! Στους πρωταγωνιστές συμπεριλαμβάνονται οι George Russell, Max Verstappen και Lando Norris. Ωστόσο, δεν μένουν εκτός οι Piastri, Leclerc και Hamilton. Οι διαφορές είναι μικρές και η στρατηγική θα αποτελέσει τον σημαντικότερο παράγοντα για τη νίκη. Στη μάχη για την κορυφή θα μείνουμε εκτός και θα εστιάσουμε σε άλλες επιλογές.
Στην πρώτη μας πρόβλεψη, ποντάρουμε στον συνδυασμό των πρωτοπόρων του πρώτου γύρου να μην είναι οι Russell – Max, με απόδοση 3,00. Ο Max Verstappen δεν έχει να χάσει κάτι, καθώς το πρωτάθλημα των οδηγών έχει ήδη κριθεί. Ο Ολλανδός μάλιστα, έχασε την πρώτη θέση στην εκκίνηση λόγω ποινής και θα εκκινήσει δεύτερος. Από την άλλη, ο George Russell που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή, δεν θα διστάσει να πιέσει εφόσον δεν έχει σημαντικές εκκρεμότητες. Με δεδομένη την προϊστορία μεταξύ των δύο, ενδέχεται να δούμε απρόοπτα τα οποία ίσως εκμεταλλευτούν οι πίσω οδηγοί.
Η δεύτερη επιλογή μας αφορά τον αριθμό των μονοθεσίων που θα δουν την καρό σημαία. Σε απόδοση 2,25, ποντάρουμε ότι θα είναι 17-18 μονοθέσια. Αναμένονται πολλές μάχες, με αρκετές επαφές μεταξύ οδηγών. Ωστόσο δεν προβλέπουμε χάος, καθώς κάθε βαθμός είναι πολύτιμος. Στο πλαίσιο αυτό, ποντάρουμε επίσης στην εμφάνιση αυτοκινήτου ασφαλείας με απόδοση 2,00, με την πιθανότητά να εμφανιστεί να είναι στο 50%.
Στα αρνητικά μας, επικεντρωνόμαστε στην Alpine. Συγκεκριμένα, ο Esteban Ocon αντιμετώπισε δυσκολίες όλο το τριήμερο, καταλήγοντας τελευταίος στις κατατακτήριες δοκιμές. Η αναβάθμιση της εμπρός αεροτομής δόθηκε στον Pierre Gasly, το οποίο προκάλεσε δυσαρέσκεια στον Ocon. Ο ίδιος δήλωσε ότι ο γύρος του ήταν καθαρός και πολύ καλός, χωρίς να μπορεί να κάνει κάτι παραπάνω. Με απόδοση στο 4,50 θα επιλέξουμε να μην πάρουν κατάταξη και τα δύο μονοθέσια της Alpine.
Τέλος, δίνουμε ακόμα μία ευκαιρία στον Charles Leclerc, επιλέγοντας να κατακτήσει θέση στο τοπ 3 με απόδοση 3,50. Η δυναμική της Ferrari ήταν ενθαρρυντική με τη μέση γόμα, ενώ στο Sprint Race είδαμε τον Leclerc να κινείται έξυπνα, ξεκινώντας την επίθεσή του την κατάλληλη στιγμή για να διαχειριστεί σωστά τα ελαστικά του. Στους δύο τελευταίους γύρους,μάλιστα, ήταν ο ταχύτερος στην πίστα, κάτι που μας κάνει να προβλέπουμε έναν καλό αγώνα για εκείνον.
Ραντεβού στο επόμενο τριήμερο, για τον τελευταίο αγώνα της χρονιάς στο Abu Dhabi!
Tηλεοπτικό πρόγραμμα
Ο αγώνας θα μεταδοθεί live τη Κυριακή 01/12/24 στις 18:00 από τον ANT1 και ANT1+.
Δείτε τα Προγνωστικά Formula 1
👉 Οτιδήποτε ψάχνεις για το στοίχημα το βρίσκεις στους Betarades:
✍️ Προγνωστικά
⚽️ Αναλύσεις Αγώνων
✅ Στοιχηματικές εταιρίες
📊 Κουπόνι ΟΠΑΠ
📆 Πρόγραμμα Σούπερ Λιγκ
🎥 Betarades YouTube
🎙️ Betarades Podcast
🏀 Pick ‘n’ Popa
🎁 Προσφορές* χωρίς κατάθεση
♥️ Καζίνο live
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
21+ Αρμόδιος Ρυθμιστής ΕΕΕΠ, Κίνδυνος εθισμού και απώλειας περιουσίας, Γραμμή βοήθειας ΚΕΘΕΑ: 210 9237777, Παίξτε Υπεύθυνα