Athletic: Μήνυση Μαρινάκη κατά Ειρήνης Καρυπίδη – Ολόκληρη πλεκτάνη δυσφήμισης

Ανανεώθηκε:
marinakis-mhnush-karipidi-eirini

Το έγκυρο Athletic, που ανήκει στους New York Times, φέρνει στο φως μια εκτενή εκστρατεία δυσφήμισης (6 μηνών) κατά του Βαγγέλη Μαρινάκη.

Κωδικός* STXCOMBO 🎁 420 δώρα* ΔΩΡΕΑΝ
Stoiximan λογότυπο
Παίξε Νόμιμα
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ

Την υπόθεση εξετάζει το Ανώτατο Δικαστήριο του Λονδίνου, με κατηγορούμενη την Ειρήνη Καρυπίδη, πρόεδρο του Άρη, και τον Άρι Χάροου, πρώην επιτελάρχη του Νετανιάχου.

➡️ Κορυφαία προγνωστικά στοιχήματος με ένα μόνο κλικ!


Η εκτεταμένη καμπάνια

Σύμφωνα με τα δικαστικά έγγραφα, η καμπάνια περιελάμβανε σειρά άρθρων, αναρτήσεων και βίντεο που παρουσίαζαν τον Μαρινάκη ως “αρχηγό μιας εγκληματικής οργάνωσης γνωστής ως ‘The System'”.

Οι κατηγορίες επεκτείνονταν και σε ισχυρισμούς για κρυφή επωφέληση από το ρωσικό πετρέλαιο, παρά τη δημόσια εναντίωσή του στην εισβολή του Πούτιν στην Ουκρανία.


Η στρατηγική δυσφήμισης

Η καμπάνια περιελάμβανε πολλαπλά μέτωπα:

  • Ιστοσελίδα
  • Λογαριασμούς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
  • Κανάλι YouTube
  • Διαφημιστικές πινακίδες σε κινητά οχήματα

Το σχέδιο με το αεροπλάνο

Ένα από τα πιο χαρακτηριστικά στοιχεία της υπόθεσης αφορά την προσπάθεια να πετάξει αεροπλάνο με πανό κατά του Μαρινάκη πάνω από το City Ground.

Σε email με τίτλο “Airplane banner” στις 18 Δεκεμβρίου, ο Ράντλ της Harris Media ενημέρωνε την Καρυπίδη και τον Χάροου ότι ο κακός καιρός στο Νότιγχαμ εμπόδιζε την πτήση.

Ο Βίνσεντ Χάρις, ιδρυτής της εταιρείας, πρότεινε να προχωρήσουν και στη “χειρότερη περίπτωση” να “τον τσακίσουν πραγματικά στον επόμενο εντός έδρας αγώνα”.

Η εταιρεία είναι γνωστή από τη σύντομη συνεργασία της με τον Ντόναλντ Τραμπ το 2016.


Το βανάκι στους δρόμους

Αντί του αεροπλάνου, η καμπάνια στράφηκε σε επίγειες τακτικές.

Στις 23 Δεκεμβρίου, την ημέρα του αγώνα με την Μπόρνμουθ, ένα διαφημιστικό βαν περιφερόταν επί οκτώ ώρες στο κέντρο του Νότιγχαμ με το μήνυμα “Γιατί ο Ευάγγελος Μαρινάκης είναι στη λίστα των άτακτων;”.

Παράλληλα, τοποθετήθηκαν διαφημίσεις σε 22 στάσεις λεωφορείων στην πόλη.

Δύο εβδομάδες αργότερα, κατά τον αγώνα Κυπέλλου με την Μπλάκπουλ, εμφανίστηκε δεύτερο βαν με καρικατούρα του Μαρινάκη και κωδικό QR που παρέπεμπε στον ιστότοπο της καμπάνιας.

Το όχημα σταμάτησε από το προσωπικό ασφαλείας στην οδό Pavilion, δίπλα στο γήπεδο.


Η ψηφιακή εκστρατεία

Η καμπάνια περιελάμβανε την ιστοσελίδα nottinghamforestfire.co.uk και τον λογαριασμό @nottinghamff στο X, που δημοσίευσε πάνω από 200 αναρτήσεις κατά του Μαρινάκη.

Σύμφωνα με τα δικαστικά έγγραφα, η Καρυπίδη έστειλε στη Harris Media λίστα με 80 δημοσιογράφους και 16 λογαριασμούς στο X για να “κολλήσουν” με τις αναρτήσεις τους.


Το οικονομικό σκέλος

Μέσω δικαστικών ερευνών αποκαλύφθηκαν δύο πληρωμές προς τη Harris Media:

  • 29.950 ευρώ από την κυπριακή Amani Swiss της Καρυπίδη
  • 25.000 δολάρια από τη Sheyaan Consulting του Χάροου

Ο Μαρινάκης, σύμφωνα με τους δικηγόρους του, υπέστη “τεράστιο άγχος και αγωνία” από αυτούς τους ισχυρισμούς, ενώ υπολογίζει τις οικονομικές ζημιές στα 2,1 εκατομμύρια λίρες.

Ζητά όχι μόνο αποζημιώσεις αλλά και ασφαλιστικά μέτρα για να αποτρέψει περαιτέρω κατηγορίες εναντίον του.


Οι αντιδράσεις των πρωταγωνιστών

Ενώ ο δικηγόρος του Χάροου διαψεύδει τις κατηγορίες, η Καρυπίδη δεν έχει σχολιάσει, αν και φέρεται έτοιμη για δικαστική αντιπαράθεση.

Ο Μαρινάκης, που αυτή την περίοδο εκτίει ποινή πέντε αγώνων για φτύσιμο σε διαιτητή, επιμένει ότι η εκστρατεία σχεδιάστηκε για να δώσει την εσφαλμένη εντύπωση πως προερχόταν από οπαδούς της Φόρεστ.

Κωδικός* STXCOMBO 🎁 420 δώρα* ΔΩΡΕΑΝ
Stoiximan λογότυπο
Παίξε Νόμιμα
eeep disclaimer
*Ισχύουν Όροι & Προϋποθέσεις
ΕΕΕΠ | 21+ | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ