Formula 1 (United States): Μεγάλη μάχη και κανένα το φαβορί.
Η προετοιμασία τελείωσε για το Grand Prix του Austin, με τις ομάδες να προσπαθούν να κερδίσουν το κάθε δευτερόλεπτο. Ο λόγος ήταν το μοναδικό ελεύθερο δοκιμαστικό. Οι περισσότερες ομάδες δοκίμασαν τις αναβαθμίσεις τους, όμως η Ferrari ήταν αυτή που ξεχώρισε, τερματίζοντας 1-2 με τον Sainz επικεφαλής. Η Scuderia ακολούθησε διαφορετική προσέγγιση από τις υπόλοιπες ομάδες, καθώς δεν έφερε κανένα πακέτο αναβάθμισης. Γνωρίζοντας ότι με μόνο ένα ελεύθερο δοκιμαστικό, ο χρόνος για τη συλλογή δεδομένων θα ήταν περιορισμένος, οπότε η Iταλική ομάδα επέλεξε μια πιο αμυντική στρατηγική, δίνοντας έμφαση στη σταθερότητα.
Στις κατατακτήριες όμως και στον αγώνα είναι που μετράει η απόδοση. Κατά τις κατατακτήριες για το Sprint το δύσκολο κομμάτι για τους οδηγούς ήταν τα όρια της πίστας. Πολλοί οδηγοί έπεσαν σε αυτή την παγίδα και με τα κερμπ να μην συγχωρούν, ήρθαν αντιμέτωποι με την παραβίαση των ορίων της πίστας. Σε αυτή την “παγίδα” έπεσε από νωρίς ο Oscar Piastri μένοντας εκτός SQ2 και τερματίζοντας στη 16η θέση.
Στη συνέχεια στο SQ2, οι Alonso, Stroll και Liam δέχτηκαν διαγραφή των χρόνων τους για υπέρβαση ορίων. Μαζί με αυτούς εκτός SQ3 έμειναν και οι Pierre Gasly και Sergio Perez. Ο Μεξικανός δεν κατάφερε να προσαρμοστεί από την αρχή του SQ1, και όπως ανέφερε στις δηλώσεις του, δεν μπόρεσαν να κάνουν καμία πρόοδο ούτε στο SQ2.
Φτάνοντας στο SQ3 με το λιγοστό χρόνο όπου είχαν οι οδηγοί, είχαν στη διάθεση τους μόνο μία ευκαιρία για γρήγορο γύρο. Σ’ αυτή την προσπάθεια νικητής βγήκε ο Max Verstappen, ο οποίος επανήλθε προς το παρόν στην κορυφή. Πίσω του τερμάτισε ο George Russell, με τη διαφορά τους να είναι μόλις 0,012 δευτερόλεπτα. Το τοπ 3 έκλεισε ο Charles Leclerc. Ο δεύτερος διεκδικητής του πρωταθλήματος, Lando Norris, τερμάτισε τέταρτος δηλώνοντας ότι είχαν αρκετά προβλήματα με την ισορροπία του μονοθεσίου.
- Ένα μεγάλο θέμα αυτές τις μέρες ήταν το “front bib” της Red Bull, το οποίο εξετάζεται από τη FIA για τη νομιμότητά του. Μετά την επιβεβαίωση της Red Bull ότι υπάρχει πράγματι μια συσκευή που μπορεί να αλλάξει το ύψος του μπροστινού “bib” (το μπροστινό μέρος – από την αρχή του πατώματος) στο μονοθέσιό τους, η FIA ερευνά το ζήτημα. Το συγκεκριμένο ύψος των μονοθεσίων δεν μπορεί να τροποποιηθεί μετά τις κατατακτήριες δοκιμές και παραμένει το ίδιο για τον αγώνα. Η Red Bull με τη συγκεκριμένη συσκευή, μπορεί να αλλάζει το ύψος εύκολα, κάτι που δεν είναι αποδεκτό από τους κανονισμούς. Η έρευνα για τη νομιμότητα της Red Bull βρίσκεται σε εξέλιξη.
Αναλυτικά τα αποτελέσματα από τα ελεύθερα δοκιμαστικά και τις κατατακτήριες sprint.
Ελεύθερα δοκιμαστικά 1
1 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:33.602 | |
2 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:33.623 | +0.021s |
3 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:33.855 | +0.253s |
4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:33.868 | +0.266s |
5 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:33.908 | +0.306s |
6 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:33.963 | +0.361s |
7 | George Russell | Mercedes | 1:34.093 | +0.491s |
8 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:34.096 | +0.494s |
9 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:34.112 | +0.510s |
10 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | 1:34.313 | +0.711s |
11 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:34.364 | +0.762s |
12 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:34.375 | +0.773s |
13 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | 1:34.443 | +0.841s |
14 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:34.618 | +1.016s |
15 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:34.619 | +1.017s |
16 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:34.638 | +1.036s |
17 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:34.806 | +1.204s |
18 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | 1:35.041 | +1.439s |
19 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | 1:35.248 | +1.646s |
20 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | 1:37.219 | +3.617s |
Κατατακτήρια Sprint
SQ1 |
SQ2 |
SQ3 |
|||
1 | Max Verstappen | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:33.908 | 1:33.290 | 1:32.833 |
2 | George Russell | Mercedes | 1:34.125 | 1:33.544 | 1:32.845 |
3 | Charles Leclerc | Ferrari | 1:33.647 | 1:33.392 | 1:33.059 |
4 | Lando Norris | McLaren Mercedes | 1:33.919 | 1:33.566 | 1:33.083 |
5 | Carlos Sainz | Ferrari | 1:34.109 | 1:33.274 | 1:33.089 |
6 | Nico Hulkenberg | Haas Ferrari | 1:34.825 | 1:33.994 | 1:33.183 |
7 | Lewis Hamilton | Mercedes | 1:33.840 | 1:33.370 | 1:33.378 |
8 | Kevin Magnussen | Haas Ferrari | 1:34.403 | 1:33.788 | 1:33.398 |
9 | Yuki Tsunoda | RB Honda RBPT | 1:34.646 | 1:34.052 | 1:33.802 |
10 | Franco Colapinto | Williams Mercedes | 1:34.606 | 1:33.952 | 1:34.406 |
11 | Sergio Perez | Red Bull Racing Honda RBPT | 1:34.333 | 1:34.244 | |
12 | Pierre Gasly | Alpine Renault | 1:34.865 | 1:34.363 | |
13 | Lance Stroll | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:34.324 | DNF | |
14 | Fernando Alonso | Aston Martin Aramco Mercedes | 1:34.436 | DNF | |
15 | Liam Lawson | RB Honda RBPT | 1:34.617 | DNF | |
16 | Oscar Piastri | McLaren Mercedes | 1:34.881 | ||
17 | Esteban Ocon | Alpine Renault | 1:34.917 | ||
18 | Alexander Albon | Williams Mercedes | 1:35.054 | ||
19 | Valtteri Bottas | Kick Sauber Ferrari | 1:35.148 | ||
20 | Zhou Guanyu | Kick Sauber Ferrari | 1:36.472 |
Ιδανικό πέρασμα
Ρυθμός κατατακτήριων sprint
Προγνωστικά
Εναλλαγές και πολλούς πειραματισμούς είδαμε στις κατατακτήριες του αγώνα Sprint. Σήμερα τα πράγματα θα ξεκαθαρίσουν και αναμένουμε να δούμε τους οδηγούς με τη μέση ή τη σκληρή γόμα στον αγώνα Sprint. Η μαλακή γόμα δεν φάνηκε να αντέχει και απαιτεί ιδιαίτερη διαχείριση από τους οδηγούς. Οι ομάδες που ξεχώρισαν με τη μέση γόμα ήταν η Ferrari και η Mercedes. Ειδικά η Mercedes έδειξε ιδιαίτερη ταχύτητα και συγκεκριμένα με τον Lewis Hamilton, ο οποίος στάθηκε άτυχος λόγω του καθεστώτος της κίτρινης σημαίας.
Ο Βρετανός πρωταθλητής θα εκκινήσει από την έβδομη θέση στον αγώνα Sprint και ίσως με μία καλή εκκίνηση τον δούμε να πρωταγωνιστεί στην τριάδα. Με την απόδοση στο 17.50, θα ρισκάρουμε με ένα μικρό ποντάρισμα και θα τον επιλέξουμε για το τοπ 3 στο Sprint.
Μία ακόμα επιλογή για τον αγώνα Sprint θα δώσουμε στη McLaren και τον Oscar Piastri. Η McLaren έχει τη δυναμική και προβλέπουμε ανάκαμψη από τον Oscar. Σε αυτό θα βοηθήσει και η πίστα, όπου τα προσπεράσματα ευδοκιμούν. Με την απόδοση στο 3.25 θα τον επιλέξουμε για το τοπ 10.
Τέλος, θα κλείσουμε με δύο επιλογές για τις κατατακτήριες δοκιμές του αγώνα. Στην πρώτη επιλογή θα δώσουμε μία ακόμα ευκαιρία στον Lewis Hamilton για το τοπ 3. Στις κατατακτήριες του Sprint η ευκαιρία για την Pole Position για τον Βρετανό πρωταθλητή ήταν μεγάλη, ωστόσο το καθεστώς κίτρινης σημαίας και ένα μικρό λάθος του στέρησαν την ευκαιρία. Με την απόδοση στο 2,40, θα τον επιλέξουμε για το τοπ 3.
Στη δεύτερη επιλογή για τις κατατακτήριες δοκιμές, θα επιλέξουμε τη διαφορά του νικητή να είναι 0,1 – 0,25 δευτερόλεπτα, σε απόδοση 2,65. Βάσει των αναλύσεων, η διαφορά στις κατατακτήριες δοκιμές μετά τον αγώνα Sprint είναι συνήθως λίγο μεγαλύτερη, καθώς οι ομάδες βελτιώνουν αρκετά το setup τους. Το ίδιο προσμένουμε και αυτό το τριήμερο. Σημαντικό ρόλο θα παίξει και η εξέλιξη του ασφαλτοτάπητα, ο οποίος θα δώσει καλύτερη πρόσφυση και περισσότερη σιγουριά στους οδηγούς.
Το ραντεβού μας ανανεώνεται για την Κυριακή 20/10 στη στήλη του αγώνα.
Tηλεοπτικό πρόγραμμα
Το Σάββατο 19/10 θα έχουμε τον Sprint Race (21:00- 22:00) και τις κατατακτήριες την Κυριακή 20/10 (01:00 – 02:00) που θα μεταδοθούν live από AΝΤ1 και ANT1+.
Δείτε τα Προγνωστικά Formula 1 !
👉 Τα πιο δυνατά προγνωστικά στοιχήματος τα βρίσκεις κάθε μέρα στους Betarades:
⚽️ Προγνωστικά ποδοσφαίρου
🏀 Προγνωστικά μπάσκετ
🎾 Προγνωστικά τέννις
✅ Προγνωστικά Value Bets
🎯 Bet Builder Προγνωστικά
🔹 Μελετημένα Προγνωστικά
✍️ Αναλύσεις αγώνων
🥇 Καλύτερες Στοιχηματικές Εταιρίες
*Ισχύουν όροι και προϋποθέσεις
21+ | ΑΡΜΟΔΙΟΣ ΡΥΘΜΙΣΤΗΣ ΕΕΕΠ | ΚΙΝΔΥΝΟΣ ΕΘΙΣΜΟΥ & ΑΠΩΛΕΙΑΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ | ΓΡΑΜΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑΣ ΚΕΘΕΑ: 210 9237777 | ΠΑΙΞΕ ΥΠΕΥΘΥΝΑ