Σύγκρουση… εκτός γηπέδου Τσιτσιπά με Φέντερερ
Ο Στέφανος Τσιτσιπάς προσφέρεται πάντα για δυνατά προγνωστικά τένις. Συνέχισε την προέλασή του στο Roland Garros και προκρίθηκε στην προημιτελική φάση της διοργάνωσης για πρώτη φορά στην καριέρα του. “Θύμα” του Έλληνα πρωταθλητή αυτή τη φορά ήταν ο Βούλγαρος, Γκριγκόρ Ντιμίτροφ (Νο. 20 στη παγκόσμια κατάταξη). Ο Τσιτσιπάς επικράτησε στο πρώτο σετ με 6-3, κατάφερε να κερδίσει και το δεύτερο με 7-6, ενώ ήταν επιβλητικός με 6-2 στο τρίτο.
Αυτά συνέβησαν στο γήπεδο του τένις. Σε έναν άλλο “στίβο”, στον επιχειρηματικό, ο Στέφανος Τσιτσιπάς, όπως έγινε γνωστό χθες ξεκίνησε συνεργασία με την ελληνική εταιρεία ζυμαρικών Melissa για τη νέα τηλεοπτική καμπάνια με τίτλο “Ο δρόμος προς την κορυφή”.
Μέσω αυτής της συνεργασίας, λεπτομέρειες για την οποία στελέχη της εταιρείας απέφυγαν να αποκαλύψουν, η Melissa θα επιδιώξει να “μιλήσει” σε περισσότερους καταναλωτές όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και στο εξωτερικό, κεφαλαιοποιώντας το όνομα του γνωστού τενίστα. Μόνο στο Instagram ο λογαριασμός του Στ. Τσιτσιπά έχει 916.000 ακολούθους.
Η σύνδεση γνωστών brands με αθλητές, καλλιτέχνες και influencers δεν είναι κάτι καινούργιο. Γνωστές μάρκες αθλητικών ειδών εδώ και δεκαετίες “ντύνουν” έναντι αδράς αμοιβής γνωστούς αθλητές κυρίως του ποδοσφαίρου και του μπάσκετ.
Στον χώρο των τροφίμων και δη στον κλάδο των ζυμαρικών ο ιταλικός όμιλος Barilla έχει επιστρατεύσει τον Ρότζερ Φέντερερ, χωρίς όμως να γίνουν γνωστοί και για αυτή τη συμφωνία οι οικονομικοί όροι της. Αν και σύμφωνα με δημοσίευμα του Forbes το οποίο επικαλείται πηγές της ιταλικής βιομηχανίας η συμφωνία του Ελβετού τενίστα με την Barilla θα μπορούσε να αποφέρει στο Federer έως και 40 εκατ. δολάρια.
Για να έχουμε μια τάξη μεγέθους της παγκόσμιας αγοράς marketing που στηρίζεται στους brand ambassadors στους influencers κ.λπ. θα πρέπει να αναφέρουμε ότι σήμερα αγγίζει τα 8 δισ. δολάρια και αναμένεται να φθάσει τα 15 δισ. δολ. έως το 2022 (πηγή: Business Insider Intelligence).
Πηγή: Capital.gr