Interwetten.gr: “Χρυσός Χορηγός” της Σούπερλιγκ για τρία χρόνια
Η Interwetten θα είναι ο μεγάλος χορηγός της Σούπερλιγκ για τα τρία επόμενα χρόνια και ο Country Manager της στοιχηματικής, Μάριος Λευκαρίτης, μίλησε για αυτή τη σημαντική συμφωνία και αναφέρθηκε στις σημαντικότερες παραμέτρους της.
Οι εκπρόσωποι των 14 ομάδων της μεγάλης κατηγορίας ψήφισαν ομόφωνα τη συμφωνία και έτσι ο “Χρυσός Χορηγός” της Λίγκας θα είναι η Interwetten που θα αναφέρεται πλέον και στην ονομασία του πρωταθλήματος.
Η στοιχηματική, η οποία είναι εκ των χορηγών και την φετινή αγωνιστική περίοδο, αποφάσισε να επενδύσει ακόμα περισσότερο σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία, δείχνοντας ότι υπάρχει αμοιβαία ικανοποίηση μεταξύ των δυο πλευρών για τη μέχρι σήμερα συνεργασία τους.
Όπως ανέφεραν μάλιστα από τη Λίγκα, είναι μια ψήφος εμπιστοσύνης από μια στοιχηματική, η οποία δραστηριοποιείται διεθνώς.
O Country Manager της Interwetten, Μάριος Λευκαρίτης, μίλησε στο Sport24.gr γι’ αυτή την μεγάλη συμφωνία με την Super League και μας ανέλυσε το τι περιλαμβάνει η συμφωνία των δυο πλευρών και τους λόγους που η Interwetten αποφάσισε να κάνει μια τέτοια μεγάλη επένδυση στο ελληνικο ποδόσφαιρο σε μια αρκετά δύσκολη οικονομική συγκυρία λόγω της πανδημίας του κορονοϊού.
Μπορείτε να μας δώσετε λεπτομέρειες για το τι προβλέπει η τριετής συμφωνία σας με την Super League;
“Εχουμε ζητήσει να υπάρχουν σταθερές πινακίδες στα γήπεδα, τα λογότυπά μας στις μπάλες, στα πλακάτ κατά την είσοδο των παικτών στο γήπεδο, στις εκδηλώσεις με τη Λίγκα και φυσικά διάφορες φιλανθρωπικές εκδηλώσεις με την Λίγκα και τα μέλη του συνεταιρισμού της. Αυτά που υπάρχουν ήδη σε τέτοιου είδους χορηγίες. Α! Φυσικά, μιλάμε και για την ονομασία του πρωταθλήματος. Θα λέγεται “Πρωτάθλημα Superleague Ιnterwetten”.
Ο κορονοϊός και οι οικονομικές επιπτώσεις του, δεν σας φόβισαν καθόλου; Δεν σκεφτήκατε σε καμία στιγμή να κάνετε πίσω;
“Θέλουμε να επενδύσουμε στην χώρα που δραστηριοποιούμαστε. Ειδικά τώρα που υπάρχει και νομοθετικό πλαίσιο! Προηγουμένως, δεν υπήρχε νομοθετικό πλαίσιο, ήταν γκρίζο το επενδυτικό τοπίο, άλλαζαν τα δεδομένα και δεν είχαμε μπάτζετ για μάρκετινγκ. Ετσι, κάναμε μεμονωμένες κινήσεις όπως αυτές στon ΠΑΣ Γιάννινα, στον Αστέρα Τρίπολης, στον Κολοσσό, στον διεθνή Μαραθώνιο της Ρόδου, στα γνωστά Street Relays και σε μικρότερες διοργανώσεις στα νησιά Σέριφο, Σύρο, στις Σπέτσες είμαστε χρόνια στο Spetsathlon και στο mini Marathon.
Πλέον, θέλουμε να αφοσιωθούμε στη Super League, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι θα αφήσουμε τα υπόλοιπα – απλά το βάρος μας θα πέσει στο το βαρύ όνομα της Super League. Εχει ξεκινήσει ένας αγώνας της Interwetten και της Super League από πέρυσι. Εξελίχθηκε πάρα πολύ καλά και για τις δύο πλευρές και τώρα που υπάρχει ένα νομοθετικό πλαίσιο και θα πάρουμε την άδειά μας, μπορούμε να κάνουμε το business plan μας.
Θέλουμε να επενδύσουμε στην χώρα από την οποία έχουμε έσοδα και δραστηριοποιούμαστε, βοηθώντας στο να γίνει πιο ανταγωνιστικό το άθλημα. Είναι δεδομένο ότι τα παιδιά της Super League διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στην απόφασή μας να συνεχίσουμε αυτήν την συνεργασία. Εχουν πάρα που καλές ιδέες για το ποδόσφαιρο κι οι δύο πλευρές μπορούν έχουν μια win – win συνεργασία”.
Είναι αρκετοί αυτοί που αναρωτιούνται γιατί κάποιος να επενδύσει στο ελληνικό ποδόσφαιρο. Τι θα τους απαντούσατε; Επίσης, υπάρχουν και άλλα σχέδια για το μέλλον αναφορικά με το ποδόσφαιρο;
“Είμαστε εδώ, θέλουμε να στηρίξουμε τις ομάδες αυτήν την δύσκολη στιγμή και θέλουμε ένα ανταγωνιστικό και υγιές πρωτάθλημα. Πιο ανταγωνιστικό πρωτάθλημα σημαίνει και καλύτερο προιόν για μας και ανεβάζει και την αξία της επένδυσης μας. Στο μέλλον, θα θέλαμε να βοηθήσουμε κι άλλες ομάδες. Το μήνυμα είναι ότι η Interwetten είναι στην Ελλάδα από το 1998, ήρθαμε να μείνουμε και θα μπούμε πιο δυνατά στην αγορά. Είναι τα γενέθλια μας φέτος, μετράμε 30 χρόνια στο διαδίκτυο – έναν παραπάνω από την Google. Από την άλλη, φέτος, η Super League γιορτάζει τα 60 χρόνια Α’ Εθνικής, έτσι γιορτάζουμε τον γάμο μας”.
Πηγή: sport24.gr