Σημαντική αύξηση στην αγορά της Γερμανίας λόγω Bundesliga
H επιστροφή της Bundesliga, τον προηγούμενο μήνα, προκάλεσε κατακόρυφη αύξηση των εσόδων για τις γερμανικές affiliates και στοιχηματικές. Η κορυφαία λίγκα της χώρας, όπως και η 2.Bundesliga συνεχίζουν τις σεζόν τους σε άδεια από θεατές γήπεδα και μετά από 2 μήνες απραξίας λόγω κορωνοϊού.
Τα διεθνή τηλεοπτικά δίκτυα παρατήρησαν σημαντική αύξηση επίσης και στις τηλεθεάσεις των αγώνων της Bundesliga, αφού για αρκετές εβδομάδες όλες οι υπόλοιπες δημοφιλείς λίγκες ήταν ακόμη στον “παγο”.
Ένα μεγάλο κομμάτι Γερμανών πολιτών σταμάτησαν να παίζουν στοίχημα εντελώς κατά τη διάρκεια της καραντίνας, ελλείψει γνωστών πρωταθλημάτων.
Η MyWettBonus.de, που ανήκει στη Σουηδική affiliate εταιρεία Leadstar Media, ανακοίνωσε άυξηση 100% στις δουλείες της με το που επέστρεψε η Bundesliga!
Οι αναζητήσεις για “sportwetten” που στα γερμανικά σημαίνει “πάμε στοίχημα” αυξήθηκαν 2.5 φορές σε σχέση με τον Απρίλιο!
Η επιστροφή του στοιχήματος για την Bundesliga επίσης είχε θετική επιρροή και σε άλλες αναζητήσεις. Οι αναζητήσεις για “προσφορές” των στοιχηματικών και οι “στοιχηματικές” εν γένει αυξήθηκαν σημαντικά επίσης.
Τα αθλητικά δίκτυα επίσης ανακοίνωσαν τρομερή αύξηση στις τηλεθεάσεις τους, με κάποια κανάλια να κάνουν ρεκόρ τηλεθέασης! Τον περασμένο μήνα, στο πρώτο ντέρμπι της επανέναρξης Ντόρτμουντ – Σάλκε, το FOX Sports 1 στην Ολλανδία ανακοίνωσε ότι είχε 203,000 θεατές, δηλαδή υπερδιπλάσιους απ’ ότι έχει συνήθως στους γερμανικούς αγώνες.
Πιθανώς στην περίπτωση του ολλανδικού καναλιού να έπαιξε σημαντικό ρόλο στη μεγάλη τηλεθέαση το γεγονός πως η Eredivisie διακόπηκε οριστικά.
Σε μία προηγούμενη έρευνα, είχε διαπιστωθεί ότι το 77% των παικτών στοιχήματος στη Γερμανία σταμάτησαν να παίζουν στοίχημα κατά τη διάρκεια της καραντίνας και όχι μόνο αυτό, αλλά σταμάτησαν να παίζουν γενικά.
Το 2019, ο τζίρος από το στοίχημα στη Γερμανία αυξήθηκε κατά 21%!